OM KONFERENCEN

 

Baggrund


LinkedIn er et effektivt værktøj til at profilere og markedsføre en virksomhed og dens medarbejdere samt at skaffe nye kunder og øget synlighed. Med den rigtige tilgang til LinkedIn kan du gøre LinkedIn til en uundværlig kommunikations- og markedsføringskanal i din virksomhed. Kursusmaterialet samt bogen "Linkedin for virksomheder – Skab synlighed og resultater på LinkedIn" er inkluderet


Indhold


Vil du lære at oprette og optimere profiler, statusopdateringer og virksomhedssider? På seminaret vil der tages udgangspunkt i hands-on undervisning, så du selv får praktisk erfaring med LinkedIn.


I løbet af seminaret vil du opnå en solid forståelse for de opsætningsmuligheder, LinkedIn tilbyder, og du vil lære, hvordan du sikrer, at I kommunikerer både professionelt og effektivt på LinkedIn. 



  • Få gode råd til optimering af profiler på LinkedIn

  • Få en masse konkrete eksempler på gode statusopdateringer og erfaring med selv at skrive opdateringer

  • Lær hvordan du opretter, optimerer og vedligeholder en virksomhedsside på LinkedIn

  • Opnå en forståelse for opsætningsmulighederne på virksomhedssiden

  • Få konkrete eksempler på udarbejdelse af en indholdsstrategi på LinkedIn og praktisk erfaring med selv at udarbejde en strategi

  • Effektmåling, analyse og opfølgning af aktivitet

  • Lær at udnytte besøgsindblik og få konkrete eksempler på opfølgning af relevante besøg


 Mål med seminaret


Formålet med seminaret er at lære, hvordan du kan arbejde strategisk og professionelt med LinkedIn. Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed og får hands-on erfaring med både virksomhedssider, udarbejdelse af profiler, statusopdateringer mm.


Målgruppe


Seminaret henvender sig til alle, der vil arbejde professionelt med LinkedIn. Det kan f.eks. være dig, der arbejder med marketing, kommunikation, HR og rekruttering, sociale medier etc.


Efter seminaret vil du vide, hvordan du går strategisk til værks på netværket. Du vil samtidig have fået praktisk erfaring med at arbejde på LinkedIn, så du let kan foretage ændringer, udarbejde opdateringer mm. efterfølgende.


Pris for deltagelse
Standarddeltager kr. 2995,- eks.moms
Medlem af Byggesocietetet kr. 2495,- eks. moms
Medlem af Estate More Club kr. 0,- Læs mere her


Andet
Medlemskab i Byggesocietetet er altid personligt og rabat på deltagergebyr gælder kun det navngivne medlem.
Tilmeldingen er bindende.
For at fremgå på deltagerlisten, skal tilmelding modtages 4 hverdage inden seminaret.


Salgs-og leveringsbetingelser
Se salgs-og leveringsbetingelser for Estate konferencer og seminarer  her

PROGRAM
09:00

Registrering og kaffe

09:30

Velkommen

v/ Mira Trolle Scheel markedsdirektør, partner, Estate Media
09:35

LinkedIn

- LinkedIn-profiler og udfyldelse af din LinkedIn-profil.
- Den gode statusopdatering.
- Virksomhedssider på LinkedIn og de tekniske muligheder på virksomhedssiden.
Anders Hingeberg, Medejer, Kursusfabrikken
11:10

Kaffepause

11:40

LinkedIn

- Indholdsstrategi på LinkedIn.
- Effektmåling, analyse og opfølgning af aktivitet.
- Besøgsindblik og opfølgning.
13:00

Frokost og netværk

FOREDRAGSHOLDERE
  • Anders Hingeberg, Medejer, Kursusfabrikken

    Anders Hingeberg, Medejer, Kursusfabrikken

    OM Anders Hingeberg

    Anders Hingeberg er medejer og uddannelsesansvarlig i Kursusfabrikken samt medejer af det digitale hus, Firstmade. Han er medforfatter til bogen ”Online Markedsføring – den store grundbog”, har en MA. i Corporate Communication, samt en række Google certificeringer.
    Han har siden 2011 beskæftiget sig med Online markedsføring, online forretningsudvikling og undervist virksomheder i at udnytte og maksimere deres potentiale online.

TILMELD Download / print program