OM KONFERENCEN

 

Baggrund
Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du kaster dig ud i arbejdet med online markedsføring, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.

Indhold
Vil du introduceres til arbejdet med online markedsføring og de mange online medier og værktøjer? Vil du lære, hvordan du sikrer succes online? På seminaret vil du blive introduceret til grundlæggende såvel som nye tendenser, annonceringsmuligheder og platforme, som du kan benytte dig af i din markedsføring.

Vi vil give vores bedste råd til, hvordan du sikrer, at dine markedsføringsaktiviteter skaber gode og frugtbare resultater.

- Praktiske redskaber til og konkrete eksempler på, hvordan du kan arbejde professionelt med online markedsføring
- Introduktion til de mest populære digitale værktøjer og medier
- Forståelse for kunderejsen online og konkrete eksempler på, hvordan du kan ramme dine besø­gende på bestemte tidspunkter
- Introduktion til Google AdWords og annoncering på nettet
- Introduktion til Google Analytics og effektmåling
- Fastholdelse af dine kunder og opbygning af en loyal kundeskare

Mål med seminaret
Formålet med seminaret er at lære, hvordan du kan arbejde strategisk og professionelt med online markedsføring. Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.

Målgruppe
Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne.

Seminaret henvender sig til alle, der vil arbejde professionelt med online markedsføring. Det kan f.eks. være dig, der arbejder med marketing, kommunikation, annoncering, sociale medier etc.

Andet
Medlemskab i Byggesocietetet er altid personligt og rabat på deltagergebyr gælder kun det navngivne medlem.
Tilmeldingen er bindende.
For at fremgå på deltagerlisten, skal tilmelding modtages 4 hverdage inden seminaret.

Salg- og leveringsbetingelser
Se salgs-og leveringsbetingelser for Estate konferencer og seminarer her

PROGRAM
09:00

Registrering og kaffe

09:30

Velkommen v/ Mira Trolle Scheel

09:35

Online markedsføring del 1

Introduktion til de mest populære digitale værktøjer og medier. Forståelse for kunderejsen online og konkrete eksempler på, hvordan du kan ramme dine besøgende på bestemte tidspunkter. Praktiske redskaber og konkrete eksempler på, hvordan du kan arbejde professionelt med online markedsføring.
Anders Hingeberg, Medejer, Kursusfabrikken
10:50

Kaffepause

11:20

Online markedsføring del 2

Introduktion til Google AdWords og annoncering på nettet. Introduktion til Google Analytics og effektmåling. Fastholdelse af dine kunder og opbygning af en loyal kundeskare.
13:00

Frokost og netværk

FOREDRAGSHOLDERE
  • Anders Hingeberg, Medejer, Kursusfabrikken

    Anders Hingeberg, Medejer, Kursusfabrikken

    OM Anders Hingeberg

    Anders Hingeberg er medejer og uddannelsesansvarlig i Kursusfabrikken samt medejer af det digitale hus, Firstmade. Han er medforfatter til bogen ”Online Markedsføring – den store grundbog”, har en MA. i Corporate Communication, samt en række Google certificeringer.
    Han har siden 2011 beskæftiget sig med Online markedsføring, online forretningsudvikling og undervist virksomheder i at udnytte og maksimere deres potentiale online.

Download / print program