OM KONFERENCEN

 

LUKKET FOR TILMELDING - VENTELISTE
Skriv til Mira Trolle på [email protected] for at komme på ventelisten

Volvo tog ordet ”sikkerhed”. Mærsk fik ”Rettidig omhu”.
Hvilket ord skal DIN virksomhed eje?

Koncept Marketing, Byggeriets Branding Bureau, sætter fokus på branding i den danske byggebranche. Få opskriften på, hvordan du bygger et stærkt brand, der differentierer sig fra dine konkurrenter og nedtoner prispresset i en branche, hvor pris ellers er altafgørende.

Lær at skelne mellem markedsføring og branding i din værktøjskasse og kig nogen af de virksomheder i kortene, der bygger brands. Få indblik i hvordan PR og branchens medielandskab kan indgå som en vigtig del af virksomhedens brand building.

Lær også om intern branding, der styrker medarbejdernes motivation, øger effektiviteten og fastholder medarbejdere – og om hvordan employer branding kan gøre din virksomhed mere attraktiv for nye.

Du vil på seminaret få masser af faglig inspiration med udgangspunkt i faktuelle cases og under kyndig vejledning få mulighed for at tage hul på næste step i din virksomheds brandingproces.

PROGRAM
14:00

Kaffe og registrering

14:30

Velkommen

v./ Mira Trolle Scheel, Markedsdirektør, Estate Media
14:35

Om Fundamentet

Kort teoretisk intro af brandingens grundelementer.
Anette Maria Christensen, CEO, Koncept Marketing
14:50

Om byggeprocessen

Brandingprocessens 4 faser.
15:15

Om Værktøjskassen

Værktøjer, med fokus på online eksekvering af brandet.
15:45

Kaffepause

16:15

Om Intern branding

Hvad kan det bruges til?
Tiltræk og fasthold arbejdskraft med branding.
16:45

Workshop

Next step i din brandingproces.
17:20

Opsummering og afrunding

17:30

Vin og tapas

FOREDRAGSHOLDERE
  • Anette Maria Christensen, CEO, Koncept Marketing

    Anette Maria Christensen, CEO, Koncept Marketing

    OM Anette Maria Christensen

    Anette Maria Christensen har siden 2010 bygget og styrket brands indenfor den danske byggebranche. Hun har siden 1996 arbejdet professionelt med branding, markedsføring og PR i Danmark og i USA med det formål at styrke virksomhedernes markedsposition.Før etableringen af Koncept Marketing, Byggeriets Branding Bureau, har Anette været marketingchef i danske såvel som amerikanske ingeniørvirksomheder. Hun stiftede Koncept Marketing i 2010 for at fordybe sig i sine kunders brandingstrategier. Hendes arbejde med byggeriets virksomheder og bureauets løbende udvikling har gennem årene gjort hende og hendes virksomhed til branchens førende eksperter indenfor branding af byggeriets virksomheder. I dag beskæftiger hun en række håndplukkede specialister og hendes team er lokaliseret i København, Horsens og Sønderborg.

Download / print program